სოციალური მედიის როლი სასტუმრო ინდუსტრიაში

Main Article Content

ქეთევან ნანობაშვილი
ელენე ცხომელიძე

ანოტაცია

განხილულია სასტუმრო ინდუსტრიაში სოციალური მედიის მნიშვნელობა, რომელიც ნათლად გამოჩნდა Covid-19-ით გამოწვეული პანდემიის პერიოდში. მოცემულია სხვადასხვა სოციალური ქსელის უპირატესობები და მათი მომხმარებლების ზრდის სტატისტიკა. ბოლოს შემოთავაზებულია შემდეგი რეკომენდაციები: თუ თქვენ ხართ სასტუმრო და უფრო მეტად ამახვილებთ ყურადღებას საქმიან მოგზაურებზე, მაშინ მეტად აქტიური და თვალსაჩინო უნდა იყოთ Twitter-ზე; თუ თქვენ ყურადღებას ამახვილებთ წყვილებისთვის რომანტიკულ სიტუაციების შექმნაზე, მაშინ აქტიური უნდა იყოთ Instagram -ზე; თუ თქვენი მთავარი სტუმრები ოჯახებია, მაშინ აქტიური უნდა იყოთ Facebook-ზე.

გამოქვეყნებული: Dec 20, 2021

Article Details

სექცია
მოგზაურობა, ტურიზმი და დასვენება