სოციალური მედიის როლი სასტუმრო ინდუსტრიაში
Main Article Content
ანოტაცია
განხილულია სასტუმრო ინდუსტრიაში სოციალური მედიის მნიშვნელობა, რომელიც ნათლად გამოჩნდა Covid-19-ით გამოწვეული პანდემიის პერიოდში. მოცემულია სხვადასხვა სოციალური ქსელის უპირატესობები და მათი მომხმარებლების ზრდის სტატისტიკა. ბოლოს შემოთავაზებულია შემდეგი რეკომენდაციები: თუ თქვენ ხართ სასტუმრო და უფრო მეტად ამახვილებთ ყურადღებას საქმიან მოგზაურებზე, მაშინ მეტად აქტიური და თვალსაჩინო უნდა იყოთ Twitter-ზე; თუ თქვენ ყურადღებას ამახვილებთ წყვილებისთვის რომანტიკულ სიტუაციების შექმნაზე, მაშინ აქტიური უნდა იყოთ Instagram -ზე; თუ თქვენი მთავარი სტუმრები ოჯახებია, მაშინ აქტიური უნდა იყოთ Facebook-ზე.
გამოქვეყნებული:
Dec 20, 2021
Article Details
გამოცემა
სექცია
მოგზაურობა, ტურიზმი და დასვენება
PKPApplication::getCCLicenseBadge(https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0)