პროფესიული განათლების თანამედროვე დიდაქტიკა
Main Article Content
ანოტაცია
სტატიაში წარმოდგენილია პროფესიული განათლების საინფორმაციო - ციფრული ტექნოლოგიების თანამედროვე დიდაქტიკის ზოგადი სურათი, როგორც საინფორმაციო საგანმანათლებლო გარემომოს თანამედროვე სტრუქტურა, განსაზღვრულია მისი მთავარი დადებითი და უარყოფითი მხარეები.
ხაზგასმულია, რომ პროფესიული განათლების თანამედროვე დიდაქტიკის აგება უნდა ეფუძნებოდეს კულტუროლოგიურ მიდგომას და ასახავდეს საგანმანათლებლო პროცესში კულტუროლოგიის ფორმირების ძირითადი ამოცანების განხორციელებას. ციფრული ტექნოლოგიების შესაძლებლობებზე
დაფუძნებული პროფესიული საქმიანობის კულტუროლოგიის ჩამოყალიბება შესაძლებელს ხდის ძირითადი კომპონენტების იდენტიფიცირებას, რომლებიც შეიძლება აისახოს საგანმანათლებლო პროცესის ორგანიზების შინაარსსა და ტექნოლოგიაში. შემოთავაზებულია პროფესიული განათლების
დიდაქტიკის რეკომენდაციები რაც შინაარსობრივად თავსდება საგანმანათლებლო ციფრული ტექნოლოგიების ჩარჩოში.