მარკეტინგის ვებ-ტექნოლოგიების ანალიზისა და გადაწყვეტილების მიღების მეთოდები
Main Article Content
ანოტაცია
ნაშრომში შემოთავაზებულია მარკეტინგის ვებ ტექნოლოგიების ანალიზი და გადაწყვეტილების მიღების მეთოდები. აღწერილია მარკეტინგის რესურსები და ფორმები, მარკეტინგის კვლევისა და ანალიზის სტრუქტურა; ბაზრის კვლევის მეთოდები და ტექნოლოგიები. განხილულია მარკეტინგის მაჩვენებლების
(ინდიკატორების) ანალიზის მეთოდები და ის შეცდომები რაც შეიძლება დაშვებული იყოს მარკეტინგის ინდიკატორების ანალიზის დროს. შემოთავაზებულია სასარგებლო რეკომენდაციები და რჩევები.
გამოქვეყნებული:
Jan 5, 2023
Article Details
გამოცემა
სექცია
ინფორმაციის და კომუნიკაციის ტექნოლოგიები
PKPApplication::getCCLicenseBadge(https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0)