ხელოვნური ინტელექტის სისტემები დაწყებითი კლასების მათემატიკის სწავლებაში

Main Article Content

ბაკურ ბაკურაძე
ირინე გოგიბერიძე
თეონა აბრამიშვილი
პაპუნა ბერძულიშვილი

ანოტაცია

დაწყებითი კლასების მათემატიკის სწავლებაში ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების კვლევები ბოლო
პერიოდში აქტუალური გახდა მთელ მსოფლიოში. კვლევებით დასტურდება, რომ ხელოვნური ინტელექტის
გამოყენება განათლებაში მნიშვნელოვნად ააუმჯობესებს მოსწავლეების აკადემიური მოსწრებას და ამაღლებს
სწავლის მოტივაციას. კვლევების მთავარი აქცენტი გადატანილია იმის შემოწმებაზე, თუ რამდენად ეფექტიანია
ხელოვნურ ინტელექტზე დაფუძნებული სისტემები ტრადიციულ სწავლების მეთოდებთან შედარებით. სტატიაში
განხილულია ხელოვნური ინტელექტის სისტემები, რომელთა გამოყენება მიზანშეწონილია დაწყებით კლასებში
მათემატიკის სწავლებისას. დადასტურებულია მათი გამოყენების ეფექტიანობა და მითითებულია იმ გამოწვევებზე,
რომლებიც შეიძლება წარმოიშვას მათი გამოყენებისას. დასახულია პრობლემის გადაჭრის გზები.

საკვანძო სიტყვები:
ხელოვნური ინტელექტი, მათემატიკის სწავლება, დაწყებითი კლასები, საძიებო ამოცანა, ინდივიდუალური სწავლება.
გამოქვეყნებული: ივნ 5, 2025

Article Details

სექცია
განათლების მეცნიერება