ხელოვნური ინტელექტის სისტემები დაწყებითი კლასების მათემატიკის სწავლებაში
Main Article Content
ანოტაცია
დაწყებითი კლასების მათემატიკის სწავლებაში ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების კვლევები ბოლო
პერიოდში აქტუალური გახდა მთელ მსოფლიოში. კვლევებით დასტურდება, რომ ხელოვნური ინტელექტის
გამოყენება განათლებაში მნიშვნელოვნად ააუმჯობესებს მოსწავლეების აკადემიური მოსწრებას და ამაღლებს
სწავლის მოტივაციას. კვლევების მთავარი აქცენტი გადატანილია იმის შემოწმებაზე, თუ რამდენად ეფექტიანია
ხელოვნურ ინტელექტზე დაფუძნებული სისტემები ტრადიციულ სწავლების მეთოდებთან შედარებით. სტატიაში
განხილულია ხელოვნური ინტელექტის სისტემები, რომელთა გამოყენება მიზანშეწონილია დაწყებით კლასებში
მათემატიკის სწავლებისას. დადასტურებულია მათი გამოყენების ეფექტიანობა და მითითებულია იმ გამოწვევებზე,
რომლებიც შეიძლება წარმოიშვას მათი გამოყენებისას. დასახულია პრობლემის გადაჭრის გზები.
საკვანძო სიტყვები:
ხელოვნური ინტელექტი, მათემატიკის სწავლება, დაწყებითი კლასები, საძიებო ამოცანა, ინდივიდუალური სწავლება.
გამოქვეყნებული:
ივნ 5, 2025
Article Details
გამოცემა
სექცია
განათლების მეცნიერება
PKPApplication::getCCLicenseBadge(https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0)