ხელოვნური ინტელექტის დაწყებითი კლასების მათემატიკის სწავლებაში გამოყენების ზოგიერთი მეთოდიკური ასპექტი

Main Article Content

ბაკურ ბაკურაძე
ირინე გოგიბერიძე
თეონა აბრამიშვილი
პაპუნა ბერძულიშვილი

ანოტაცია

სტატიაში განხილულია ხელოვნური ინტელექტის დაწყებითი კლასების მათემატიკის სწავლებაში
გამოყენების დროს წარმოშობილი მეთოდური სახის აპექტები. გაანალიზებულია ხელოვნური ინტელექტის
თანამედროვე მეთოდები და ტექნოლოგიები, რომელთა გამოყენებით შესაძლებელია მათემატიკის სწავლების
პროცესი უფრო ინტერაქტიული და ინდივიდზე მორგებული გახდეს. განსაკუთრებული ყურადღება გადატანილია
ინსტრუმენტებზე, რომლებიც მოსწავლეთა ცოდნის შეფასების პროცესის ავტომატიზაციის საშუალებას იძლევა.
ძირითადი სიმძიმის ცენტრი გადატანილია სასწავლო მასალის მოსწავლეების ინდივიდუალურ საჭიროებებთან
ადაპტირებაზე. განხილულია საგანმანათლებლო პროცესში ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების უპირატესობები
და პერსპექტივები, ასევე ხელოვნური ინტელექტის სასწავლო პროცესში ჩართვასთან დაკავშირებული შესაძლო
გამოწვევები და პრობლემები, დასახულია მათი დაძლევის მეთოდური მიდგომები.

საკვანძო სიტყვები:
მათემატიკის სწავლება, ხელოვნური ინტელექტი, დაწყებითი კლასები, პლატფორმა, ინდივიდუალური სწავლება
გამოქვეყნებული: ივნ 5, 2025

Article Details

სექცია
განათლების მეცნიერება