კროსვორდი, როგორც მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების ერთ-ერთი ეფექტური საშუალება მათემატიკის გაკვეთილზე

Main Article Content

დოდო თხელიძე
ნინო ნახუცრიშვილი

ანოტაცია

STEM განათლება მოიცავს რიგი ძირითადი პრინციპის განხორციელებას, რაც ეფუძნება სასწავლო
საქმიანობის პრაქტიკულ ორიენტირებას საგანთა ინტეგრირებით. ამ პროცესში მნიშვნელოვანია მოსწავლეთა
დაინტერესება და აქტიური ჩართვა STEM-ში შემავალ საგანთა სხვადასხვა სასწავლო აქტივობებში, რითაც:
გავაძლიერებთ მოსწავლეთა მოტივაციას საგნის შესწავლისადმი; პროცესი იქნება მიმზიდველი და ხალისიანი;
მოსწავლეები მიიღებენ სიამოვნებას ცოდნის შეძენითა და შესაბამისი უნარ-ჩვევების დაუფლებით; ხელს
შევუწყობთ მოსწავლეთათვის იმ ბაზისურ უნარების ჩამოყალიბებას, რასაც მყარად ეყრდნობა STEM განათლება. ამ
მიზნით საინტერესო და ინოვაციური მიდგომა მათემატიკის სასკოლო კურსის სწავლებისას საგანთაშორისი
კავშირების განხორციელებით, არის მათემატიკური კროსვორდების, როგორც ინტერაქტიული სწავლების
საშუალების (ინსტრუმენტის), წარმატებით გამოყენება სწავლებაში.

საკვანძო სიტყვები:
სწავლება, მათემატიკა, კროსვორდი, ინოივაცია, სავარჯიშო.
გამოქვეყნებული: ივნ 5, 2025

Article Details

სექცია
მათემატიკა