მოდელები სახელმძღვანელოების შეფასებისთვის
Main Article Content
ანოტაცია
ტატიაში ყურადღება არის გამახვილებული ინგლისურის, როგორც უცხოური ენის და მეორე ენის
სახელმძღვანელოებზე, როგორც ერთ ერთმნიშვნელოვან რესურსზე ინგლისური ენის მასწავლებლებისთვის. რა არის
სახელმძღვანელოებისთვის ინგლისური ენის მრავალფეროვან საკლასო ოთახში საუკეთესო შინაარსი? რა ადგილი
უჭირავს კულტურას სახელმძღვანელოებში? არის ეს ადგილობრივი კულტურა, თარგეთული კულტურა, თუ
საერთაშორისო კულტურა? მოცემულ სტატიაში ვიკვლევთ სხვადასხვა ავტორის მიერ შემოთავაზებულ
კრიტერიუმებს სახელმძღვანელოს შესაფასებლად. განვიხილავთ მასწავლებლების დაამოკიდებულებას
სახელმძღვანელოებთან მიმართებაში, მის მნიშვნელობას და წარმოვადგენთ სახელმძღვანელოების შეფასების
სხვადასხვა მოდელს, რომელიც დახმარებას გაუწევს მასწავლებლებს შემოთავაზებული სახელმძღვანელოებიდან
საკუთარი არჩევანის გაკეთებისას სწორი გადაწყვეტილების მიღებაში.